Modix Blog

20.09.17

Modix sponsort Michael Rösch

De perfecte partner voor Modix

Om iets bijzonder te bereiken, heb je twee dingen nodig: een duidelijke visie en doorzettingsvermogen. Twee partners die deze kwaliteiten delen, hebben elkaar gevonden: Michael Rösch en Modix GmbH. Om deze reden kunnen we met trots aankondigen dat Modix deze biatleet sponsort.

Het verhaal van Michael Rösch is er een met hoogte- en laagtepunten: Als zoon van de voormalige biatleet - en wereldkampioen - Eberhard “Ebs” Rösch, trad Rösch in zijn vaders voetsporen en behaalde zijn eerste podiumplaats midden de jaren 2000. Na goud te behalen voor estafette in de Olympische Spelen in Turijn (2005/2006), werd hij door velen geprezen. In 2010 kwam zijn carrière tot een abrupte stop omwille van een blessure – en kon Michael Rösch datzelfde jaar niet deelnemen aan de Olympische Spelen in Vancouver.

Vele andere atleten zouden op dit punt hebben opgegeven, maar Rösch raapte al zijn krachten bijeen en besloot om te vechten voor zijn comeback. Na strenge trainingen werd zijn inspanning bekroond met een gouden en zilveren medaille op de biatlon wereldkampioenschappen in Tjoemen. Sinds toen startte Rösch in het Belgisch nationaal team en had hij een nieuw doel voor ogen: de Olympische Spelen in PyeongChang 2018.

“Michael Rösch is werkelijk een buitengewone atleet met een ontroerend verhaal, ” zegt Ranja Ney, hoofd van marketing.

“zoals geen andere atleet, is hij het levende bewijs dat je alles kan bereiken als je gelooft in jezelf en in je potentieel. Dit maakt hem de perfecte partner voor Modix.”

Wij zijn dan ook trots om ons succesverhaal te mogen delen. Ambitie, wilskracht en doorzettingsvermogen zorgden ervoor dat dit bedrijf uitgroeide van een kleinschalige studentenstart-up tot een wereldwijd bedrijf: Met meer dan 200 werknemers ontfermt Modix, specialist in digitale marketing in de automotive sector, zich over 16.500 dealers en meer dan 30 merken verspreid over Europa, Azië en Noord-Amerika.

“Succes wordt opgebouwd door teamwork,” zijn Rösch en Ney het eens, “we kijken uit naar een nauw partnerschap en zijn zeker dat we meer succesverhalen samen zullen schrijven in de toekomst.”