Modix Blog

05.09.17

Modix@dmexco 2017

Een nieuwe weg inslaan ...

Wat doet Modix bij dmexco?

Dmexco is een toonaangevende vakbeurs voor digitale marketing met een internationaal publiek en exposanten.

“Hier horen we”, vertelt Modix Marketinghoofd Ranja Ney.

Modix, de internationale aanbieder voor innovatieve digitale sales- en marketingoplossingen voor de auto-industrie, zal voor de eerste keer aanwezig zijn op dmexco.

 

De globale automarkt is aan het veranderen en de digitale transformatie is niet meer weg te denken.

Maar hoe vergevorderd is de digitalisering van de automobiel sector werkelijk? Wordt “Mobile first” nageleefd en hoe functioneert de user-oriented marketing op het internet?


Het thema Digitalisering en de Online Marketing van nieuwe en tweedehandswagens ontwikkelt zich voortdurend verder en is existentieel voor de automotive sector.

 

Wat kunnen we in Europa leren van de automobiele sector in de VS en China? Het antwoord op deze vraag, net als inzicht in geautomatiseerde advertenties, retargeting met dynamisch promotiemateriaal en de ontwikkeling van meer traffic en een digitale showroom, krijgen jullie te horen op dmexco in Keulen op 13 en 14 september.

 

Een absoluut hoogtepunt zal de Modix Lounge zijn. Hier zullen digitale experten uit de auto-industrie uit de VS, China en Duitsland spreken over digitale trends en oplossingen voor de toekomst.

 

De digitale tansformatie heeft betrekking op iedereen, 2 dagen lang zullen 570 sprekers op 18 podia u inzicht geven in de digitale toekomst.

 

Maak hier deel van uit en bezoek Modix in hal 7.1, stand B48.